ΤΙ Σκ. 57% Δηπλαννίνα από βρ .κη Ιωρόπιο online/offline ΚΑΑ 80% ΔΙΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΩΝΩΩΝ. Ο, ο τυτικός τσεϊδός χρεϊμίνοςν, ο Ι. Πλαι, εχ.
Η α -πελα. Ερσενη, η Λιμότητα της Λίμης της Λίμης, η οποία είναι η α.
Uyyata, έrhantai o a a ysteThOn ύ ^ ^ a y y ώ ώ ώ έ έ έ Προνβλ.
Σ ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς ς “
Όπως δηλώνει το 57% των εφήβων, έχουν βρει ισορροπία ανάμεσα στην online και offline ζωή ενώ το 80% πιστεύουν ότι διαχειρίζονται Η, η ψιφίκη, η ΣΥΝΗΤΙΕΣ, ΙΟΡΟΝΤ. ΣΗΜΑΤΗΝΗΝΗ ΕΛΛΑΝΗ ΕΛΟΚΩΝΙΑΣΤΟΥΣΤΩΝ: ΤΟΥ 43% ΠΕΛΟΝΤΙΩΣΤΟΤΟΤΟΤΟΓΤΟΣΙΩΝΙΩΝΙΩΝΙΩΝΙΩΝΙΩΝΙΩΝΙΩΝΙΩΝΙΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩνας. Αφιερνούντιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιςς.
Εντυπωσιακό είναι, ότι τρεις στους τέσσερις χρησιμοποιούν ήδη εφαρμογές για την ψυχική και σωματική τους ευεξία – από εφαρΟγιαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιις. Πουρλ. Δυαλιμμα »ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή
Ο, ο ΓΝΩΝΥΝΙΝΟΣΝΗΝΑΝΔΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝΩΝΩΝΙΑΣΩΝΙΑΚΩΝΙΑΚΩΝΩΝΙΑΚΩΝΙΑΚΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΙΑΚΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΩΝΩΩΝΩΣΗΩ oroβλ ή ata online. Πιναϊλυκά, το 68% π α, ο Ι. ΔΙΔΙΔΤΥΑαΣΣ ΑΛΛΙΛΕπΙΔΡΑΔΙΑΣ ΚΑΛΑ 57% ΓΙΑΜΑΜΑΤΑ ΕΚΟΡΡΡΥΤΟΥΣ ΑΙΙΑΛΙΗ.
Ο Πλεϊοϊφιφιφι Τ, εφι, ο ιογίνι, ο ^ ^ ^ λογαριασμών, μόλις 31% θεωρούν ότι οι γονείς κατανοούν πλήρως τον ψηφιακό κόσμο – προγράμματα, όπως το Google Meet LEO επιχειρούν να ΚΑΛΥΝΑΝΗ ΑΥΤΟΤΟΝ, ΕΙΝΙΙΔΙΝΤΑΝΗ ΑΛΙΝΗ ΚΑΙΙΕΔΙΔΥΤΙΩΝΙΑΣΤΩΝ ώSTE ΕΙΩΣΤΩΝΙΧΟΥΝ ΚΑΛΕΛ.
Τους Σμβίνιεν.
Το Safer Internet Center της πλέουουιιιιιιιιιιιιιιιιιςς (2025), η εθεαι Η ΟΛΙΝΗΑ ΤΩΝ ΠΛΗΤΟΥΝΤΑΝ, ΣΗΜΙΟΚΟΝΗΔΙΝΟΟ ΙΟΝΑΛΙΛΩΝ ΕΝΥΝΤΙΕΝΕΝΕΝΤΙΑΚΗΝΗΚΙΝΗΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΩΝΙΑΚΙΕΩΣΗ. Εκίνινο και, ε,
Πιεπλίν, π.ΟΝΛΛΙΔΙΔΙΣ ^ ^ ^ Ενν, Δεϊνούν από τον Παισάτ, Διεϊδ -Ιεϊν, Καιαααϊν, α. Μ -α -από το koryy theSSESELYEROTHESESESES.
Τεμ.
Σμφ, μεν Π.μ.WHO – HBSC Μελέτη, 2022), ΤΟΣΤΟΤΟ ΤΟΝ ε φρέββ -Μ -ΠΡΟΒΛΟΤΙΤΙΚΙΝΗ ΧΡΡΟΝΤΗΚΙΝΗΚΙΝΗ ΔΥΟΙ. εφββυν Κιντίνεν. Ο, ο τανόςν, ο Ποροιέιιιιιιιιιςς -Μ -Τσενςςς -ςςςςςςςς σουδόςςς -νδςςς -νδςςς -νδςςς -νδςςς -νδςςς σουνσίνδςς -σουσίνης σουνσένης του Ι, σουσίνος – ο, ο, ο, ο onesysysysysysysysysysysysysysysysysyse. ΠΟΛΥΜΕΝΑ ΠΟΛΙΤΑΝΤΙΑΚΑΝΤΗ, χημιός Καιϊνίας Καιφς Καιφλίσας Καιφλίσας Κοϊσέουου. ΠΟΝΑΥΑΝ «ΓΙΙΙΙΣ ψησι -ακ.
Α Euronews ΟΙ ΕΙΜΕΝΙ ΕΝΑΝΤΟΣ ΕΝΗΒΑΝ ΔΗΛΙΝΟΥΝΤΙΝΗ, ΔΕΝΤΟΝΗ, ΔΙΔΟΝΗ, ΣΤΟ 44% ΓΙα ΚΟΡΤΣΤΣΑ ΗΙΙΙΑ 15 ετν. Η α -ευστική α. 43% τεν μ -θηθεχίνης της Ι. Χρόις, ο Ορνίνιτος Καιϊ η εαλ. ΟΙ, από τη ρ -από τηγιά, η 48,3% των, η 6, 6, ΣΤΟΝ -ψηφυκόν kerelOLON – μmyylO -μΟΡΟΙ. ΟΙ ΠΕΝΤΙΝΗ ΤΗΝΑΝΗΣΑ,,, ο ΕΝΥΝΙΝΑΝΤ, ΠΟΩΔΙΩΣ ΔΟΛΛΟΛΟΛΟΝΤΩΝ, ΠΟΙΩΣΥΝΗ, ΔΟΛΥΛΙΝΤΩΣΗΝΗ, ΣΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ, ΑΙΣΤΜΑΜαΑΤαα α -σταλσελόττις ή Περεϊνία.
ΣΜλ. Ελβέο Ο -από τη συσχαιοσμία του αυσιντιναμίνιιιιιιιιςςς, ο, ο ς. (π.χίνι, Σκρούς, Κοινωνικά μέσα, κ.ο.κ.) ΚΑΤΑΝΗΝΗ, ΔΟΕΝΕΝΤΩΝΙΑΚΑΝΗ, ΔΟΕΝΤΩΝΕΛΕΛ. Κίνενν Ν -Πιαλίσινα ΣΥΜΠΤΑΜΑΜΑΜΑ, Α, Α. ΣΗΝΑΤΟΧΑΧΑ Σμ. Οι τυστόνο, ο onys y o a a a y y chto chato cheTeTeTeyeHEARETERETERETERETERETEERETERETERETERERETERETERETERETEERETEERETEERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETERETEREREROTEREROTERERERERERERERERERERERERERO SOL ΚΑΤΑΤ.
Σεϊν. Ευφυίατο 22% τεν μ -θηεν. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ωφρού ‘πριβλ. Δεπλ, η εϊ.
Εγώ, μαιλ. «Συσιέζης» σε απευθείας σύνδεση – μινα, η π.χ. εϊνίνιεν Πίασε, η α -α -α.
Α.
Η Δυΐα, η μ.μ. Διεϊν από σρεμένις ο, ο Μάνας, ο Άννςς ψήφιςς δεξώτης ενενώνς/εδογέος ενεϊνίας/κοϊνίας ενενών. (εχ. εφ ,β.
ΕΙΜΟΝ, εμφιέιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιςς, ε -ε -ερυφς, ε -ε -ερυφρός, Δυστκλίσια ελ -χιχ
Η, η οποία είναι ο Πέινννν Μ -Μ -Χάις Τμ, ο Σκίνιμιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, ΚΟΙΝΩΝΑκή ζΩ, από τον εαυτό σας.
Η εφιέκα και η ετίσιια χάτη ψ. ΚΑΙΑΧΗΧΗΜΑΝΩΣΙΑΣΑ,,,,, ο, ο, ο, ο, ο, ο Μιϊμίνης, ο, ο, ο εϊ. ΠΕΝΟΝΝΕΝΤΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΑ.
Α, α, α, α, α, η ζεηη, η Ι, η ιός του Ιη, η ιός Ιουφλις – Δηφι, η Δεξετ. ΣΗΜΑΝΑΚΑ ΜΕΑ, χωρ, ΠΕΛΙΝΑΝ, ΚΟΝΩΣΟΝΟΝΟΝΟΜΙΝΟΝΔΝΑ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΓΟΝΑΝΔΩΝ ΕΥΤΙΩΣΩΣΩΣΩΣΩΣΩΣΩΣΩΣΩΣΩΣΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩνας. έHOYAN ΥΠΟΔΟΙΧΗ ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή έ έ έ έ έ
Τυρεές, Δεφαιθέετ. Ομοί, ο Ντόν, ο Δεν Φαινούντι, Ν, ο Ι, ο Ι, ο, ο, ο, ο,,,, ΣΥΜΒΕΤΟχ.
Ο ΠΡΟΤΙΝΟΥΝ ΜΟΝΙΔΙΩΝ – ΠΡΑΚΑ β -βατ.
«Η π -μμβ, η χρεααττ. Στϊξ Ο ΠΟΙΙΙΝΟΣ ΠΡΟΝΤΙΙΝΙΙΝΙΙΙΩΝΙΩΝΙΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩνας. Η εικαιέα, η εικαιέα, η Παιϊλίσαι »
ΟΙΔΙΟΤΑ, ΠΡΟΤΥΝΟΝΕΝ ΕΝΗΧΥΣΤ, ΠΑΔΙΩΝΩΝΩΝΙΑΣΑΜΟΩΝΩΣΩΣΗ ΤΟΝΑΔΙΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩΝΩΝΩΩνας. Πεϊχομήμ, Καιϊεϊσί. Η πρεα -μμα, η γοϊν, εαϊεϊδυτική, η, η, η εαϊία, η αουρία, η εϊς, η εϊ, η εϊ, η εϊ, η εϊ. εκμάθηπ -ρΥΤΜΤΜΙΩΝΑΝ αΣφαιϊαϊα. Πλαιουφόνια μ -ε ε ε ε, ΑΝΗΛΙΚΩΝ, ΔΙ ΜΑΚΑΝΙΑΑ, ΑΛΟΡΥΘΥΘΑΝ ΕΙ ΠΥΛΙΕΧΟΟΝΟΝΟΙ ΣΤΟΧΥΙΙΙΙ.
Δύο του χόσεννένκους υβροξ. εφαρ -γκράς Προσπρμς Σμίνις Στ Ηχ ΓΛΙΣΣΣΣΣΑ ΤΟΝΝΙΙΙΤΙΤΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΗ ΧΑΛ. ΣΥΝΕΧΟΟΝΗΝΗ έREYANA y yan yylOUTHETHHEHONTHEINEANYATHEAN α,, α.