Διαφυγή από τον Tarkov Οι παίκτες μπορούν τελικά να έχουν την ευκαιρία να ξεφύγουν από τη φανταστική πόλη που έχει υποστεί διάτρηση στον πόλεμο στη βορειοδυτική Ρωσία, αλλά δεν θα είναι εύκολο. Κατά τη διάρκεια ενός ζωντανού Q & A στο Tokyo Game Show, ο Nikita Buyanov, διευθυντής του παιχνιδιού, δήλωσε στο κοινό ότι θα υπάρξουν τέσσερις τερματισμοί που μπορούν να επιτύχουν οι παίκτες, οι οποίες θα καθοριστούν από την ολοκλήρωση και την εξέλιξη του playthrough. Ο Buyanov πρόσθεσε ότι το “καλύτερο τέλος” θα είναι “πραγματικά σκληρό” και “δεν θα ξεφύγουν όλοι από τον Tarkov”.
“Νομίζω ότι θα είναι κάτι περίπου το δύο τοις εκατό όλης της βάσης των παικτών”, δήλωσε ο Buyanov για το πόσοι παίκτες η ομάδα αναμένει να φτάσει στο πιο σκληρό τέλος. “Θα είναι πραγματικά δύσκολο και μπορείτε να το αντιμετωπίσετε ως επίτευγμα της ζωής σας για να ξεφύγετε τελικά από τον Tarkov”.
Αφού βρισκόταν σε βήτα για περισσότερα από οκτώ χρόνια, Διαφυγή από τον Tarkov έχει προγραμματιστεί για έκδοση 1,0, μαζί με το ντεμπούτο του στο Steam. Ακόμη και μετά την απελευθέρωση του Νοεμβρίου, ο Buyanov δήλωσε ότι η ομάδα έχει ακόμα έναν τόνο περιεχομένου που σχεδιάζεται για το μέλλον του παιχνιδιού τα επόμενα πέντε χρόνια. Μεγάλο μέρος του νέου περιεχομένου εξακολουθεί να διατηρείται κάτω από περιτύλιξη, όπως και αν ο προγραμματιστής σχεδιάζει να κάνει ένα άλλο σκουπίστε πριν από την επίσημη απελευθέρωση που θα επαναφέρει την εξέλιξη του παίκτη.
Ο Buyanov δήλωσε κατά τη διάρκεια του Q & A ότι θα υπάρξουν εποχιακοί χαρακτήρες που υπόκεινται σε τυπικά μαντηλάκια, μαζί με έναν μόνιμο κύριο χαρακτήρα που μπορεί να διατηρήσει την πρόοδο επ ‘αόριστον. Όσο για το αν η τρέχουσα κατάσταση του παιχνιδιού θα δει ένα άλλο σκουπίστε πριν από την απελευθέρωση του Νοεμβρίου, ο Buyanov δημοσίευσε στο X ότι δεν έχει ληφθεί μια απόφαση, αλλά ότι η ομάδα κλίνει προς το “πιθανώς δεν σκουπίζει”.